پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییرات ارز نباید باعث افزایش قیمت کالا شود

0

معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: تغییرات ارز نباید باعث افزایش قیمت کالا شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، شهرام میرآخرلو در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ساری با بیان این‌که در سال گذشته ۸۰۰ واحد ملی در جشنواره ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: ارزش‌افزوده کالاها و خدمات در حال ضربه زدن به اقتصاد ملی بوده و تغییرات ارز نباید باعث افزایش قیمت کالا شود.

وی با تاکید بر این که به هر میزانی که لازم باشد دلار برای کالا و خدمات داده می‌شود، گفت: برای کالای اساسی نرخ دلار مصوب در نظر گرفته‌شده و نگرانی برای تامین ارز وجود ندارد؛ باید با هم افزایی برای تامین و تولید کالا تلاش کنیم.

معاون بازرسی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان یادآور شد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید میز خدمت داشته تا مصرف‌کننده دغدغه‌ای نداشته باشد و ممیزی‌هایی که صورت می‌گیرد طبق چارچوب و خط ‌کشی مشخصی است و باید متناسب با شرایط روز آیین‌نامه‌ها به‌روزرسانی شود.

 میرآخرلو افزود: یکی از خوبی‌های ارائه گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این است که عملکرد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی سطح رضایت مندی مشتریان را از جمله شاخص‌های انتخاب واحدهای برتر برشمرد و گفت: واحدهای تولیدی باید رویکرد صادرات محور داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.