پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعمیرلوله های آسیب دیده آب آشامیدنی روستای میرافضل و واوسر

تعمیرلوله های آسیب دیده از خط انتقال آب شرب از چشمه اسبه اوک

0

 

به گزارش چهاردانگه نیوز به نقل از وطنم واوسر کار تعمیر لوله های آسیب دیده از خطوط انتقال اب شرب از چشمه اسبه اوک به روستاهای واوسر نو و میر افضل که به علت نشتی و ترکیدگی در چند نقطه  از محل اتصالات موجب بروز مشکلات در تامین آب شرب اهالی شده بود به پایان رسید.

42446565165815996797 58128693265242592193

 

به گفته جناب آقای محمدی از اعضای شورای روستای میرافضل با مشاهده افت فشار و کمبود آب  شرب دربخشی از روستا، این موضوع توسط شورا مورد پیگیری قرار گرفت و از مسیر خطوط انتقال آب از «یک چشمه تا چشمه اسبه اوک» با مسافتی بیش از ۲۰ کیلو متر بازدیدی بعمل آمد که نقاط آسیب دیده در این مسیر که بیشتر موارد از محل اتصالات بود شناسایی شد، که پس ازتمهیدات لازم و تهیه لوازم و اتصالات مورد نیاز با همکاری جناب آقای علی قنبری و  محمد علی فولادی دو تن دیگر از اعضای محترم شورا و چند تن از اهالی فهیم روستا نسبت به رفع موارد اقدام گردید و تعمیر لوله های آسیب دیده این خطوط  ظرف مدت دو روز به پایان رسید .

 

وی همچنین خاطر نشان کرد که با قرار گرفتن  لوله های شبکه آبرسانی از مناطق صعب العبور با مسافت طولانی ،شرایط نامناسب جغرافیایی، موقعیت های شیب و سربالایی در  اراضی ، مناطق جنگلی، خاک سست ، عبور از عرض دره هاو مسیر صخره ها، رویش و سقوط درختان و…. عامل اصلی تنش  دربدنه لوله ها و محل اتصالات می باشد که سالانه با اینگونه موارد مواجه هستیم .

 

لازم به ذکر است که بخش عمده از تامین آب شرب روستاهای واوسر نو و میر افضل واوسر از چشمه اسبه اوک می باشد که با مسافتی بش از ۲۰ کیلو متر لوله گذاری شده و انتقال آب در جریان است.

 

وی در خاتمه افزود ضمن آرزوی سلامتی برای همه واوسریها عزیز  از ساکنین و مشترکان آب شرب روستا درخواست نمود با توجه به کمبود منابع آبی ناشی از کاهش بارندگی ،هزینه های مضاعف درجهت  حفظ و تعمیر و نگهداری این شبکه آبرسانی . ضمن صرفه جویی در مصرف آب همکاری لازم با شورا و متولیان امور را داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.