پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعطیلات تابستانی پروازهای تهران – نوشهر را افزایش داد

0

اکبر فریفته روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که به علت ترافیک پرججم در جاده‌های سخت گذر و کوهستانی غرب مازندران منتهی به پایتخت بویژه کندوان در این ایام تعطیلات تابستانی برای ایجاد سفری آرام و به دور از دغدغه با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان هفته‌ای سه پرواز در مسیر تهران – نوشهر در برنامه هفتگی این فرودگاه افزوده شد.

وی افزود: این پروازها در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته در برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان گنجانده شده و طبق این برنامه هواپیمای فوکر ۱۰۰ متعلق به این شرکت در این روزها ساعت ۱۳ و ۳۰ از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز می‌کند و ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه نیز در فرودگاه نوشهر می‌نشیند و سپس ساعت ۱۴ و ۵۰ فرودگاه نوشهر را به مقصد تهران ترک می‌کند.
وی ادامه داد: نخستین پرواز هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان روز چهارشنبه هفته جاری در فرودگاه نوشهر به زمین می‌نشیند ضمن اینکه پرواز هواپیمای ایران ایر در مسیر نوشهر- تهران همه هفته در روزهای یکشنبه و سه شنبه انجام می‌شود.

هم اکنون همه هفته پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر- تهران، مشهد – نوشهر و شیراز – نوشهر در فرودگاه نوشهر انجام می‌گیرد.

استان مازندران دارای سه فرودگاه فعال در شهرهای ساری، رامسر و نوشهر دارد.

۷۰۷۸ /‏۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.