پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصاویری زیبا از دریاچه الندان در یک روز برفی

آقای مصطفی عرفانی از این فرصت استفاده کرده و در یک روز کاملاً برفی در تاریخ پنجشنبه 7 اسفند ماه 1393 با توجه به مشکلاتی که برای سفر به دریاچه ی الندان به ویژه در یک روز برفی وجود دارد به این دریاچه سفر کرده و تصاویر زیبایی از آن که برف همه ی آن را پوشانده بود گرفت.

0

 

با توجه به این که برف هفته ی گذشته که در منطقه باریده است بیشترین میزان بارش طی زمستان امسال بود، بارش برف و نشستن آن بر روی طبیعت منطقه تصاویر زیبا و شگرفی ایجاد نموده است.

 

آقای مصطفی عرفانی از این فرصت استفاده کرده و در یک روز کاملاً برفی در تاریخ پنجشنبه 7 اسفند ماه 1393 با توجه به مشکلاتی که برای سفر به دریاچه ی الندان به ویژه در یک روز برفی وجود دارد به این دریاچه سفر کرده و تصاویر زیبایی از آن که برف همه ی آن را پوشانده بود گرفت. آقای عرفانی این تصاویر را با کیفیت بسیار بالا برای پایگاه خبری چهاردانگه ساری ارسال کرده اند که ما با توجه به محدودیت موجود آن را برای شما در اندازه مناسب آماده کرده و تقدیم شما می کنیم.

 

ضمن تشکر ویژه از آقای عرفانی برای تهیه و ارسال این تصاویر زیبا شما را به دیدن دریاچه ی زیبای الندان در یک روز برفی دعوت می کنیم.

 

 برای مشاهدا تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

 

 alandan-barf-93.12.07-(1)

alandan-barf-93.12.07-(2)

alandan-barf-93.12.07-(3)

alandan-barf-93.12.07-(4)

alandan-barf-93.12.07-(5)

alandan-barf-93.12.07-(6)

 

عکاس: مصطفی عرفانی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.