پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصادف يك دستگاه سمند و موتورسيكلت در محور ساري-كياسر-سمنان

بعدازظهر امروز ( جمعه 7 شهريور 1393 ) يك دستگاه سواري سمند با يك دستگاه موتور سيكلت در محور ساري – كياسر – سمنان در نزدیکی عبور شهر كياسر، بعد از سايت هواشناسي كياسر با یکدیگر به شدت برخورد کرده و دچار سانحه شدند. این حادثه دو نفر سرنشين موتور سيكلت به شدت مصدوم شدند.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساري، به نقل از سازمان امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران، يك دستگاه خودروي سمند با يك دستگاه موتور سيكلت تصادف کردند.

 

tasadof-93-6-7

بعدازظهر امروز ( جمعه 7 شهريور 1393 ) يك دستگاه سواري سمند با يك دستگاه موتور سيكلت در محور ساري – كياسر – سمنان در نزدیکی عبور شهر كياسر، بعد از سايت هواشناسي كياسر با یکدیگر به شدت برخورد کرده و دچار سانحه شدند. در این حادثه دو نفر سرنشين موتور سيكلت به شدت مصدوم شدند.

 

بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات جمهوری اسلامی ایران، دو سرنشين موتور سيكلت توسط ماموران سازمان امداد و نجات مورد مدوا قرار گرفته و سپس به مراكز درماني فرستاده شدند.

 

به گزارش چهاردانگه ساري، متاسفانه محور ساري – كياسر – سمنان هر روز شاهد حوادث ريز و درشتي از تصادفات وسایل نقلیه می باشد و آمار تصادفات با توجه به ترافيك و آمد و شد در اين جاده بسيار زياد و نگران كننده است. از مهمترین علت های تصادفات جاده کیاسر می توان به: سرعت و سبقت غيرمجاز، عدم توجه به علائم راهنمايي و رانندگي، استاندارد نبودن جاده، پیچ های خطرناک با شیب زیاد، عرض كم جاده، لغزنده بودن بعلت ریزش مداوم شیرابه زباله های شهر ساری که به چهاردانگه حمل می شود، نداشتن علایم کافی هشدار دهنده شبرنگ در کنار جاده به ویژه هنگام شب و مه گرفتگی هوا، عدم حضور محسوس و غیرمحسوس پلیس راه، ناآشنا بودن رانندگان عبوری و غریبه و ….

 

اميدواريم هر چه زودتر نواقص ایمنی و كمبودها جهت استانداردسازي جاده رفع شود تا از بروز تصادفات مرگبار روزانه جلوگيري گردد و نام « جاده ي مرگ » از روي اين محور برداشته شود.

 

1 نظر
  1. محسن می گوید

    فکر می کنم راکب موتور سیکلت در دم جان باختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.