پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشییع 30 شهید خط شکن و غواص در مازندران

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سالروز شهادت امام صادق(ع) 30 شهید خط شکن غواص در مازندران تشییع می شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از ایسنا، محمد باقرزاده امروز چهارشنبه در نشست پارک موزه دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه در آستانه شهادت امام صادق(ع) 30 شهید خط شکن و غواص شهید در مازندران تشییع می‌شود، عنوان کرد: به همراه این شهدا؛ 13 شهید گمنام نیز تشییع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع این شهدا از غرب مازندران آغاز خواهد شد؛ افزود: در برنامه استقبال از این شهدا حضور تشکل های مردمی و دستگاه های دولتی نیز تدارک دیده شده است.

 

باقرزاده با بیان اینکه این تکریم و تشییع شهدا در مازندران متفاوت خواهد بود، یادآور شد: با توجه به حضور پرشور و حماسی مردم مازندران و استقبال جوانان از شهدای غواص و خط شکن قابلیت حضور خیل عظیمی از مردم استان در این مراسم پیش بینی شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مراسم استقبال و تشییع این شهدا کمیته بندی شده است، گفت: مراسم وداع با این شهدا به صورت استانی تدارک دیده شده و در محل پارک موزه دفاع مقدس پیش بینی حضور 50 هزار نفر شده است.

 

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه این شهدا از تمامی شهرهای مازندران عبور خواهند کرد، تصریح کرد: نمادهای مازندران در تابوت این شهدا به کار گرفته شده و خوشه های برنج نیز در مراسم تشییع به کارگرفته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از این شهدا شناسایی شده و تحویل خانواده‌هایشان می شوند، افزود: 13 شهید گمنام نیز به همراه این شهدا در مازندران و گلستان تشییع می شوند.

 

باقرزاده خواستار حضور هنرمندان برای طراحی المان ها و فضاسازی حضور این شهدا در شهرهای مازندران شد و گفت: از میراث فرهنگی انتظار داریم از این شهدا به عنوان بزرگترین میراث کشور و استان استقبال کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.