پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشییع ۷ زائر ثارالله فریدونکناری/ سه روز عزای عمومی اعلام شد

مراسم تشییع هفت‌جان باخته و زائر ثارالله فریدون‌کناری صبح شنبه با حضور اقشار مختلف مردم شروع شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مینی‌بوس حامل ۱۸ زائر فریدون‌کناری بعدازظهر چهارشنبه هفته قبل در مسیر بازگشت از سفر معنوی کربلا در جاده هراز به دره سقوط کرد و ۱۲ زائر در این حادثه جان باختند.

۱۹۲۹۱۰۷

پس‌ازآن که در یک هفته گذشته ۱۳ شهروند فریدون‌کناری زائر پیاده کربلای معلا در حوادثی جداگانه جان باختند، فرماندار و امام‌جمعه فریدون‌کنار سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.

 

علاوه بر اینکه، جمعه هفته گذشته حاج کربلایی مهدی بصیر فرزند سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین بصیر قائم‌مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا به دلیل ایست قلبی به دیار باقی شتافت، همچنین کربلایی محمد اسفندیار و همسرش از زائران شهرستان فریدونکنار نیز نیز در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند.

 

در روزهای گذشته نیز خبر سقوط مینی‌بوس حامل زائران پیاده اربعین حسینی از روستای جزین بخش مرکزی شهرستان فریدون‌کنار در محور هراز و کشته و مفقود شدن زائران موجب آلام شهروندان شده است.

 

۱۳۹۴۰۷۲۵۱۵۰۳۳۰۹۷۵۶۳۱۵۹۲۴

آیین تشییع هفت زائر ثارالله روستای جزین از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل بندر فریدون‌کنار شروع و در پی درگذشت ۱۳ نفر از شهروندان سه روز عزای عمومی از سوی فرماندار و امام‌جمعه فریدون‌کنار اعلام‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.