پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشیع پیکر آسمانی رزمنده‌ای از سپاه مدافعان جان برکف سلامت در ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روز جمعه ۲۱ شهریور ماه امسال پانزدهمین مدافع سلامت استان در راه خدمت به شهادت رسید؛ سیده فاطمه شفیعی‌نژاد پرستار ارزشمند مرکز آموزشی درمانی فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساری در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

امروز مراسم تشیع پیکر پاک این بانوی شهیده با خواندن نماز میت توسط نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد و پیکر پاک این پرستار مدافع سلامت به خاک سپرده شده است.

 

از روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته بود که ویروس کرونا بر کشور ما سایه افکند، طی این مدت و با گذشت ۷ ماه از شیوع این ویروس؛ کادر درمان این فرشتگان مهربانی هر روز با قلبی شکسته به بالین مردم رفتند و می‌روند، این فداکاران که عشق به همنوع در وجودشان موج می‌زند باوجود اینکه خودشان در رنج و عذاب هستند اما تلاش می‌کنند رنج و عذاب به هم‌نوعان‌شان نرسد.

طی این مدت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان مازندران به‌عنوان سنگر سلامت انتخاب شدند و در این مسیر شهدایی را تقدیم کردیم؛ شهدایی که جانشان را نثار همنوعان خود کردند که باید گفت نمونه عالی ایثار و فداکاری هستند.

روز جمعه ۲۱ شهریور ماه امسال پانزدهمین مدافع سلامت استان در راه خدمت به شهادت رسید؛ سیده فاطمه شفیعی‌نژاد پرستار ارزشمند مرکز آموزشی درمانی فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساری در راه خدمت به مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

خبر شهادت شفیعی‌نژاد؛ بار دیگر غمی جانکاه و دردی سخت را بر وجود همه ما مستولی کرده است و امروز نیز پیکر این بانوی شهیده در شهر ساری تشیع و تدفین شده است.

این بانوی شهیده در حالی امروز در خاک آرمیده که ۵ نازدانه وی شب‌ها و روزها را به انتظار آمدن مادر از شیفت‌های شبانه‌روز به انتظار کشیدند اما از امروز باید قانع شوند که دیگر مادری نیست که در کنار پرستاری از بیماران، پرستار بالین شبانه آنها نیز بوده است…

 

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی، شهادت پرستار مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری را تسلیت گفت و افزود: عروج آسمانی رزمنده‌ای دیگر از سپاه مدافعان جان برکف سلامت میهن عزیزمان ، سیده فاطمه شفیعی‌نژاد پرستار گرانقدر و از خودگذشته  مرکز آموزشی درمانی فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساری ، باعث تاسف و تاثر فراوان شد و ما را بار دیگر در غم و اندوه بزرگی فرو نشانده است.

سیدعلیرضا ادیانی  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در پیامی گفت: این پرستار صادق و فداکار خطه مازندران که ماه‌ها در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا به جهاد و تلاش شبانه‌روزی مشغول بود و به عنوان مدافع سلامت پروانه‌وار گرد بیماران گرفتار می‌گشت سرانجام به خیل شهدای خدمت پیوست و نام خود را برای همیشه در صفحات نورانی تاریخ کشور ماندگار ساخت.

 بدون تردید از دست دادن این عزیز که نجات‌بخش جان بسیاری از هم نوعان خود بود، ضایعه‌ای برای جامعه پرستاری کشور و اندوهی جانکاه برای بستگان و آشنایان به ویژه خانواده بزرگوارش به شمار می‌آید.

 قطعاً رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن خطرات این ویروس معمولی، از سویی هم‌وطنان، از اصلی‌ترین انتظارات خانواده‌های شهدای مدافع سلامت است.

ابوالقاسم فلاح  رئیس مرکز آموزشی درمانی تحقیقاتی حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری نیز گفت: روح بلند سیده جلیل القدر مرحومه مغفوره خانم فاطمه شفیعی نژاد از پرسنل ایثارگر و خدوم پرستاری این مرکز به ملکوت اعلی پیوست؛ شیرزنی که بنا به گواه همکارانش در ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به بیماران  بی‌نظیر بود.

وی باوجود اینکه در بخش حساس و مهم ای سی یو جراحی قلب انجام وظیفه می‌کرد ولی بارها داوطلب خدمت به بیماران مبتلا به کرونا شد و در نهایت هم در این مسیر شربت شهادت نوشید و در ظهر جمعه ۲۱ شهریورماه ۹۹ به جده‌اش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیوست.

به گزارش فارس، مراسم تشییع جهادگر عرصه درمان و سلامت پرستار پرتلاش بیمارستان فاطمه الزهرا (س) ساری، شهیده خدمت سیده فاطمه شفیعی‌نژاد امروز از بیمارستان فاطمه الزهرا(س) ساری به سمت گلزار شهدا ملامجدالدین برگزار شد.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.