پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

تعامل و هم افزایی بین ادارات منطقه نشان از پتانسیل بالای منطقه دارد و باید از این فضا و موقعیت خوب جهت یاری رساندن به آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف آن بکوشیم. منطقه چهاردانگه به لیل شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی مهمانپذیر است و لازم است ادارات دیگر در این زمینه همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش منطقه را ترک نمایند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، به مناسبت فرارسیدن نوروز 1394 و اسکان مسافران نوروزی با حضور امام جمعه منطقه چهاردانگه و سایر اعضاء تشکیل شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، ضمن اشاره به ایام فاطمیه گفتند: بانو فاطمه (س) محور هستی است و ما باید سعی کنیم نوروز امسال ما فاطمی باشد. ایشان همچنین با اشاره به برخی خرافات در آداب و رسوم گفتند: آموزش و پرورش باید در خرافه زدایی از نسل امروز، تمام تلاش خود را به کار گیرد و دانش آموزان را ترغیب کند تا در عرصه های علمی و صنعتی به توانمندی و خودکفایی برسند.  

 

امینی بخشدار منطقه، گفت: تعامل و هم افزایی بین ادارات منطقه نشان از پتانسیل بالای منطقه دارد و باید از این فضا و موقعیت خوب جهت یاری رساندن به آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف آن  بکوشیم.

 

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت اسکان مهمانان نوروزی و قدم هایی که آموزش و پرورش در این زمینه برداشت؛ از قبیل: آماده سازی بیش از 15 اتاق با امکانات درجه یک، در سه نقطه منطقه گفتند: منطقه چهاردانگه به لیل شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی مهمانپذیر است و لازم است ادارات دیگر در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش منطقه ترک نمایند.

 

shora-amuzesh-2

shora-amuzesh-1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.