پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل جلسه ستاد اسکان فرهنگیان تابستان 93 در چهاردانگه

شریعت نژاد معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی گفتند: تعداد 8 کلاس درجه یک شهري و روستايي با تمام امکانات شامل یخچال و تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی ، آماده پذیرایی از مهمانان تابستانی در منطقه می باشد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه ی ستاد طرح اسکان فرهنگیان تابستان 93 با حضور اعضای ستاد منطقه در دفتر ریاست اداره تشکیل شد.

 

در این جلسه شریعت نژاد معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره  ضمن قدردانی از حضور فعال اعضای ستاد در طرح نوروزی اسکان، خواهان همکاری برای ادامه پذیرش از مهمانان محترم فرهنگی و دیگر مهمانان عزیز در طرح اسکان تابستانه شدند.

 

شريعت ن‍ژاد اظهار داشت: در تابستان سال گذشته تعداد 290 خانوار بالغ بر 950 نفر در اين منطقه ساكن شدند و اميدواريم كه اين رقم تابستان امسال افزايش داشته باشد.

وي ادامه داد: تعداد 8 کلاس درجه یک شهري و روستايي با تمام امکانات شامل یخچال و تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی ، آماده پذیرایی از مهمانان تابستانی در منطقه می باشد.

 

معاونت توسعه مديريت و پشتيباني اداره گفت: منطقه چهاردانگه با آب و هوای ییلاقی بسیار عالی، مناظر طبیعی بکر، امامزاده ها و بقاع متبرکه، رود و دریاچه، محيط گردشگري سورت، آداب و رسوم و فرهنگ بومی غنی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چندین استان به مازندران و … مکان مناسبی برای تفرج و استراحت به حساب می آید که از نظر هموطنان دور نمانده و مورد استقبال مسافران زیادی از سراسر کشور قرار خواهد گرفت. ضرورت دارد تمهیدات لازم و در خور شان مهمانان عزیز فراهم شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.