پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشریح اهم برنامه های هفته بسیج توسط سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه

0

سروان پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز اهم برنامه های هفته بسیج در چهلمین سال تشکیل این نهاد مقدس را تشریح کرد.

سید جواد نبوی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سر سعادت حضرت رسول اکرم و تبریک چهلمین سال  تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب گفت: تیز بینی حضرت امام با تشکیل بسیج باعث شد حراست از انقلاب و دفاع مقدس مردمی شود و این الگو در کشورهایی مانند عراق، یمن، لبنان، سوریه و فلسطین باعث پیروزی محور مقاومت شده است.

وی گفت: امام خمینی(ره) در 5 آذر 1395 برای حفظ دست آورد های انقلاب اسلامی نهاد مقدس بسیج را تشکیل داد و  امام خمینی(ره) فرمود در کشوری که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد.

فرمانده سپاه چهاردانگه در باره شعار امسال هفته بسیج اظهار داشت: چهل سال بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت  شعار هفته بسیج در  چهلمین سال تشکیل این نهاد مقدی می باشد.

جواد نبوی دیدار با خانواده معظم شهد امنطقه، غبار روبی مزار شهدا را در هفته بسیج از برنامه های تمام پایگاه های مقاومت منطقه دانست و گفت:   مسابقه گام دوم انقلاب به صورت  اینترنتی برگزار می شود و از تمام احاد جامعه در خواست می شود در این مسابقه شرکت نمایند.

این مسئول در ادامه اظهار داشت، افتتاح 16 خانه محرومین، افتتاح کارگاه قالی بافی در روستای کردمیر، تجمع بزرگ بسیجیان چهاردانگه در 7 آذر،    نمایش فیلم  و نقد بررسی آن با حضور کارشناسان، برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت جهلمین سال تشکیل بسیج، اجرای گشت رضویون، برگزاری نمایشاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی در کیاسر، نشست بصیرتی و کارگاه سبک زندگی و آسیب های اجتماعی، کوهپیمایی مسئولین بخش ،و… از برنامه های هفته بسیج در منطقه چهاردانگه می باشد.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی اظهار امیدواری نمود، بسیج و قرار گاه سازندگی در منطقه باعث توسعه و پیشرفت منطقه شده وامیدواریم  مردم محروم اما ولایتمدار منطقه از برکات  آن استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.