پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تسهيلات بانكها بايد در خدمت توليد و اشتغال باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ربيع فلاح جلودار با تبريك بهار اميد بخش و اميد آفرين به مديران بانكها از تلاش و همت مديران بانكها در ارائه تسهيلات بسته رونق توليد در مازندران تقدير و تشكر نمود و گفت : پرداخت 1082 فقره تسهيلات به ارزش 475 ميليارد تومان توسط بانكهاي استان در سال 95 يك اقدام جهادي و ارزشمند بود كه بايد در سال 96 با توجه به نامگذاري سال به عنوان اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال بايد تداوم يابد .
وي تاكيد كرد : همه بايد در جهت تقويت توليد داخلي و مصرف كالاهاي ايراني گام برداريم و رونق توليد و كاهش بيكاري اولويت اول فعاليتها در استان باشد .
استاندار مازندران بر حضور و مشاركت بانكهاي خصوصي استان در فرايند توليد و توسعه استان تاكيد كرد و گفت : در سال جديد بايد بانكهاي خصوصي حضوري مناسبتر در عرصه توسعه و پيشرفت استان داشته باشند .
استاندار مازندران كمك به صادركنندگان و توليدگران را در زمينه افزايش اشتغال بسيار ضروري خواند و گفت : يكي از برنامه هاي جدي ما در سال 95 پيگيري دريافت مطالبات بانكهاست و ضرورت دارد در اين زمينه برنامه ريزي شود و مطالبات 26 هزار ميلياردي بانكهاي استان وصول گردد .
وي مجددا از تلاش مديران بانكهاي استان در تحقق برنامه هاي دولت تقدير و تشكر نمود و ابراز اميدواري نمود در سال 96 شاهد برنامه هاي راهبردي براي افزايش توليد و كاهش بيكاري در استان باشيم
در اين نشست اسلاميان دبير شوراي هماهنگي بانكهاي استان گزارشي در مورد وضعيت درآمدي و تسهيلات بانكهاي استان در سال 95 ارائه نمود و كارنامه نظام بانكي را در استان درخشان توصيف كرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.