پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تساوی استقلال و ملوان با گل مهاجم چهاردانگه ای + فیلم

امروز جمعه ۱۱ دیماه ۱۳۹۴ بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در چارچوب هفته ۱۷ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر بندر انزلی برگزار شد.

0

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، امروز جمعه ۱۱ دیماه ۱۳۹۴ بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در چارچوب هفته ۱۷ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر بندر انزلی برگزار شد.

 

در این دیدار که پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، سید محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران، زننده دومین گل این تیم بود.

 

ابتداء در دقیقه ۸ بازی جابر انصاری استقلال را در مقابل حریف گیلانی پیش انداخت ولی سید جلال رافخایی در دقیقه ۱۷ با یک ضربه سر دیدنی بازی را به تساوی کشاند.

 

در ادامه بازی و در دقیقه ی ۲۳ بازی شوت زیبای محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای استقلال تهران با برخورد به تیرک دروازه، وارد دروازه تیم ملوان شد تا این گل بازیکن جوان، استقلال را ۲ بر یک از حریف پیش بیندازد. در ادامه نیز کریمی فرصت های نسبتاً زیادی برای گل داشت که آنها را به هدر داد.

 

این نتیجه تا پایان نیمه اول ادامه داشت، ولی در نیمه ی دوم و در دقیقه ۷۷ بازی سید جلال رافخایی با گل کردن ضربه ی پنالتی دومین گل خودش در این بازی و دومین گل ملوان را به ثمر برساند.

 

سید محسن کریمی که از ابتداء در ترکیب تیم استقلال قرار داشت، در دقیقه ۸۱ بازی تعویض شد و جای خود را به مهدی مومنی، بازیکن جدید استقلال، که اهل روستای لاریم جویبار است و در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است داد.

 

این گل سید محسن کریمی چهارمین گل او در این فصل برای استقلال بود، محسن کریمی بعد از دو گلی که در دو بازی پشت سر هم در هفته های ابتدایی لیگ زده بود، این بار هم بعد از گلی که در بازی قبل مقابل سیاه جامگان در هفته ی قبل ( هفته شانزدهم ) به ثمر رسانده بود، چهارمین گل این فصل خود را برای تیم استقلال مقابل ملوان به ثمر رساند.

 

شما می توانید گل سید محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای تیم استقلال را در ادامه مشاهده نمائید.

 

 

زمان ویدئو : ۱:۳۲

حجم ویدئو : ۱۰٫۲۰ مگابایت

download-video

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.