پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد اتوبوس و تریلی در محور ساری – سمنان ممنوع شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تا ایمن‌سازی کامل و رفع مشکلات موجود در محور سمنان – ساری تردد تریلی و اتوبوس در این جاده ممنوع است.

وی افزود: در بازدید فنی صورت گرفته از محور ساری – کیاسر و فولاد محله استان سمنان مشکلات و موانعی دیده شد لذا به‌منظور ایمن‌سازی و برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز این محدودیت ترافیکی اعمال شد.

قدمی، وجود پیچ‌های پی‌درپی و عرض کم‌راه در برخی مقاطع و وجود پرتگاه‌های متعدد و بدون ایمنی در طول مسیر در حوزه استان مازندران را از مشکلات مهم این محور برشمرد و افزود: تا برطرف شدن مشکل جاده، تریلی و اتوبوس‌ها باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران بابیان اینکه محدودیت ترافیکی از دو سمت مازندران و سمنان اعمال می‌شود، افزود: تعدادی از خودروهای سنگین با درخواست اداره کل راهداری و با مجوز پلیس‌راه استان مازندران در مسیر سمنان به ساری و بالعکس پس از آموزش کامل و کنترل در پاسگاه‌های پلیس‌راه می‌توانند بااحتیاط تردد کنند.

قدمی تأکید کرد: برخی خودروها و اتوبوس‌ها با معرفی سازمان گردشگری برای بازدید مناطق دیدنی منطقه و با مجوز پلیس‌راه مجاز به تردد در این جاده هستند.

وی افزود: رانندگان سواری نیز که قصد تردد از این محور را دارند با رعایت احتیاط همه‌جانبه، پرهیز از عدم سبقت نابه‌جا و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند از این محور عبور کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.