پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترخیص نخستین بیمار مشکوک به کرونا در بابل

0

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، این بیماری یک خانم ۵۳ ساله بود که با حال عمومی خوب و مساعد از بیمارستان میناگر ترخیص و به آغوش خانواده بازگشت.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین اعلام کرد که حال دیگر بیماران مشکوک به کرونا که در بیمارستان میناگر این شهرستان قرنطینه و در حال گذران دوران نقاهت هستند ، خوب است و هیچگونه علائم حادی در آنها دیده نمی شود.

زنگ خطر ورود احتمالی کرونا به مازندران با قرنطینه ۲ فرد مشکوک در بابل از پنجشنبه هفته گذشته به صدا درآمد ولی بعدا مشخص شد که این افراد در سفری که به قم داشتند دچار علایمی از بیماری سرماخوردگی شدند و به همین دلیل در برگشت از سفر خود را به مراکز درمانی رساندند.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل طی چند روز گذشته چند بار در گفت و گو با رسانه ها و انتشار اطلاعیه اعلام کردند که حال این افراد خوب است و هنوز ابتلایشان به کرونا قطعی نشده است.

علاوه بر قرنطینه ۲ مسافر بازگشتی از قم در بابل به خاطر مشکوک شدن به بیماری کرونا ، دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان مراجعه چهار نفر دیگر با علایم مشابه را تایید و اعلام کرد که ۲ تن از آنها قرنطینه شده تا مراحل نمونه گیری و مراقبت های لازم را طی کنند و ۲ نفر دیگر به خاطر حاد نبودن علائم به صورت سرپایی در منزل تحت مراقبت قرار گرفتند.

گردشگری پذیری مازندران که تنها در ۹ ماهه امسال میزبان بیش از ۳۰ میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی بود سبب شد تا مسئولان اقدام پیشگیرانه را برای حفاظت از سلامتی شهروندان به اجرا بگذارند که از جمله آن تعطیلی مدارس تا دوشنبه این هفته و تعطیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.