پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترامپ بداند ملت ایران با تحریم و دروغ تسلیم نمی شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا، آن را نشانه حماقت دانست و افزود: ترامپ نمی‌داند که ملت ایران با تحریم و دروغ و تهدید تسلیم نخواهد.

وی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در به پرواز در آوردن پهباد جاسوسی و اعزام آن به خاک ایران، گفت: شکار این پهپاد جاسوسی نشانه عظمت و همت بزرگ ایران اسلامی و توان بالای دفاعی است.

یوسف پور با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، بر لزوم تلاش برای اجرای عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: دستگاه قضائی امید مردم به شمار می‌رود و برخورد با ناهنجاری‌ها و فساد از جمله انتظارات مردم است.

امام جمعه موقت ساری ضمن بر شمردن سیره و روش شخصیتی آیت الله بهشتی، سرلوحه قرار دادن این روش و مسلک در کارها بویژه در دستگاه قضائی و توسط قضات خواستار شد.

وی از قوه قضائیه به عنوان نهادی که مأمور اجرای عدالت است نام برد و اضافه کرد: با توجه به آسیب‌ها و آفت ها که در جامعه وجود دارد، عدالت یک گفتمان اصیل دینی است و باید در مقابله با فساد قاطع باشد.

یوسف پور با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع) امامت و رهبری را در حوزه جهادی دیگر تبدیل کرده‌اند، افزود: حفظ اسلام ناب محمدی و توجه به مصلحت مسلمین و جهاد و قیام از جمله وظایف انبیای الهی است.

وی سازش نکردن با منافقان و دشمنان، تربیت چهار هزار شاگرد مجاهد، مبارزه با عقاید انحرافی از ویژگی‌های و شاخص‌های مهم سیاسی امام جعفر صادق (ع) برشمرد.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر سیاست حضرت امام جعفر صادق (ع) به پیروزی رسید، اظهار داشت: حضرت امام راحل با تکیه بر سیاست رئیس مکتب تشیع، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

۲۰۹۶/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.