پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک نیمه سنگین در برخی نقاط جاده‌های هراز، چالوس و کیاسر / مه آلود بودن جاده کیاسر – سمنان

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-07-06 13:15:08Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز از ابتدای پارک جنگلی تا سپاه سد به طول ۲۰۰ متر، جاده چالوسمحدوده مرزن آباد تا پل دزدبن و جاده کیاسر محدوده تاکام – ساری ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است.

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در دیگر نقاط جاده‌های چالوس، هراز، کیاسر، سوادکوه به سمت تهران و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد، گفت: یکطرفه شدن جاده چالوس از مرزن آباد به کرج به دلیل روان بودن ترافیک در این مسیر لغو شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی گفت: هم اکنون در جاده چالوس محدوده، ولی آباد، کیاسر – سمنان محدوده تلمادره و سوادکوه محدوده گدوگ مه گرفتگی و سایر نقاط استان از لحاظ شرایط آب وهوایی بارانی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سطح جاده‌های استان لغزنده است، افزود: با توجه شرایط جوی و لغزندگی برخی جاده‌های استان رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.