پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان به‌صورت سنگین و محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران بودیم که موجب ترافیک سنگین شبانه شد و بار برگشت آن موجب ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی شد‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

این مسوول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز روز جمعه در دستور کار گرفت و تا ساعت ۲۴ امشب تردد خودروها در این محور به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه امروز در محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به همه مردم و مسافران پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.