پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در مسیرهای خروجی مازندران سنگین است

0

فرمانده پلیس راه مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز و همچنین در جاده کندوان از کرج به سمت مرزن آباد در برخی مسیرها تردد خودروها به صورت سنگین و در برخی نقاط پر حجم انجام می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به یکطرفه شدن محور کندوان از ظهر امروز ، افزود: در حال حاضر در محور هراز، حد فاصل آب اسک تا گزنک، پلور تا سه راهی لاسم و سه راهی چلاو ترافیک سنگین و حد فاصل چلاو تا شاه زید و شنگلده و پارک جنگل هم نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: محور کندوان هم در محدوده بیلقان تا آدران، تونل تا پل زنگوله، پل دزبن، هزار چم، گرماب تا سه راهی دیزین ترافیک سنگین و در باقی مسیر محور کندوان تردد پر حجم است.

سرهنگ قدمی از وجود ترافیک پرحجم در بخشی از محور فیروزکوه خبر داد و گفت : ترافیک در این محور در ورودی و خروجی شهر زیرآب و محدوده کارسالار به صورت پرحجم و روان جریان دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی محور کیاسر را هم تا حدودی عادی توصیف کرد و گفت که در این محور تردد خودرو ها در حد فاصل تاکام تا شهر ساری پرحجم است ولی در سایر نقاط ترافیک روان و عادی است.

وی اضافه کرد: به دلیل بازگشت مردم استان از سمت ییلاقات و روستاهای کوهستانی خود، پیش بینی می شود بار ترافیکی محور های کوهستانی نیز بیشتر شود.

همچنین آسمان محورهای استان در حال حاضر صاف تا ابری است. 

کندوان، هراز و فیروزکوه سه محور اصلی ارتباطی مازندران با پایتخت و غرب کشور است و محور کیاسر هم ارتباط این استان را با سمنان برقرار می کند. این محورها در عین حال یکی از مهم ترین مسیرهای گردشگری مازندران به شمار می روند.

همچنین ۲ محور در شرق و غرب استان راه ورودی مازندران از استان گلستان و گیلان است.

مازندران ۱۰ هزار و۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر آن محور های اصلی است.

۹۹۱۹.۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.