پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در محورهای هراز و کندوان پرحجم شد

0

این مرکز روز جمعه اعلام کرد که ترافیک در محور هراز در محدوده پیچ پلن و در محدوه تونل وانا، شاهین، پلور و گزنگ به صورت پرحجم و در برخی مواقع سنگین است و تردد در این محدوده ها به سمت پایتخت با کندی انجام می شود.
بر اساس این گزارش از لحاظ وضعیت جوی نیز هوای این محور نیمه ابری تا تمام ابری است.
کندوان 
مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک در محور چالوس – کرج در محدوده پل زنگوله و هزار چم را پرحجم و نیمه سنگین توصیف و اعلام کرد که با تصمیم پلیس راه استان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع  و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
طبق این گزارش از لحاظ وضعیت جوی در این محور  پدیده خاص جوی وجود نداشته و هوا نیمه ابری تا تمام ابری است.
مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیکی در محورهای سوادکوه ( قائمشهر- تهران) و کیاسر( ساری- سمنان ) را روان و عادی اعلام کرده است.

هشدار هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر هراز و کندوان 
هواشناسی مازندران اعلام کرد براثر تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با گذر سامانه بارشی  این استان تا اواسط هفته آینده  به تناوب تحت تاثیر بارش های پاییزی قرار دارد که بیشتر این بارندگی ها در ارتفاعات است.
این مرکز هشدار داد از جمعه شب سوم آبان ماه ( نیمه شب ) به بعد تا پایان روز شنبه  بارش در ارتفاعات نیمه غربی استان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و به دلیل متمرکز شدن بیشتر بارش ها در ارتفاعات احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها ، سیلابی شدن معابر و اختلال در رفت و آمد جاده ای به خصوص در ارتفاعات رامسر ، مناطق دو هزار و سه هزار تنکابن و محور کندوان و کجور  و مناطق از حاده هراز پیش بینی کرد.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهد و در نیمه نخست سال جاری ۳۳۱ میلیون تردد در محورها این استان به ثبت رسید که ۱۱ درصد از این تردد ها در محورهای اصلی مواصلاتی رخ داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.