پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده‌ کندوان و هراز سنگین است

0

رئیس پلیس راه استان مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته پیش رو شاهد افزایش سفر از جاده‌های مازندران و به تبع آن ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای کندوان و هراز هستیم.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در حال حاضر بار ترافیکی در جاده کندوان از تونل کندوان تا مرزن آباد در هر دو مسیر شمال به جنوب و بر عکس نیمه سنگین و در محدوده‌های پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم سنگین است.
وی ادامه داد: بار ترافیکی در جاده هراز در هر دو مسیر از پلور تا گزنک سنگین است و مسیر رفت نوشهر به رویان و همچنین چالوس به عباس آباد رفت و برگشت نیز در کناره شاهد پرحجم بودن تردد وسایل نقلیه و ترافیک نیمه سنگین می باشیم.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر امروز به اجرا گذاشته شد که بر اساس آن در محور چالوس – کرج  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه بیست و پنجم مردادماه الی  ۲ بامداد روز  شنبه بیست و ششم مردادماه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه بیست و ششم از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. 
– تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هم در این مدت از محور کرج – چالوس ممنوع است. 
در محور هراز هم علاوه بر ممنوعیت تردد تمامی تریلرها در این مدت ، تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز (چهارشنبه) و از ساعت ۶ الی ۲۴ روز پنجشنبه و از ساعت ۶ جمعه (۲۵ مردادماه ) الی ۱ بامداد شنبه(۲۶ مردادماه) و نیز از ساعت ۶ الی ۱۲ روز شنبه(۲۶ مردادماه) ممنوع است. 

در محور فیروزکوه هم رفت وآمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

۱۲۹۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.