پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده‌های مازندران نیمه سنگین است

0

پلیس راه کشور پیشتر با اعلام محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران ، تردد در محورهای کندوان و هراز را عصر امروز یک طرفه اعلام کرده بود.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴  امروز (جمعه) تا ۲ بامداد فردا (شنبه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ امروز تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

همچنین تردد در محور هراز از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد فردا شنبه در این محور  از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام راهداری استان مازندران هم اکنون تردد در محور چالوس از محدوده مکارود تا تونل کندوان نیمه سنگین است و در برخی نقاط این محور تردد با کندی انجام می شود.

این گزارش حاکیست که در محور هراز نیز با وجود یک طرفه شدن جاده، ترافیک از سه راهی بلده تا پلور سنگین  است. همچنین در منطقه سه راهی چلاو در این محور حد فاصل  ۲۰ کیلومتر پس از شهرستان آمل به دلیل حجم زیاد خودروهای مسیر پایتخت، ترافیک پر حجم گزارش شده و تردد با کندی انجام می شود.

راهداری مازندران تردد در محور فیروزکوه از قائمشهر تا گردنه گدوک را هم نیمه سنگین گزارش کرده است.

جاده هراز مهم ترین محور مواصلاتی استان مازندارن به پایتخت کشور است که بیشترین حجم مسافران ورودی استان را دارد.

حدود ۱۱۰کیلومتر از مسیر جاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

جاده کندوان به دلیل کوهستانی بودن یکی از جاده زیبا و پرتردد جاده های مازندران به پایتخت به شمار می رود که نیمی از این جاده ۱۶۰ کیلومتری در حوزه استان مازندران و نیمی دیگر در حوزه استان البرز قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.