پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیکی مقطعی نیمه‌سنگین در محورهای ورودی شمال/ احتمال لغو محدودیت امروز محور کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای ورودی شمال به‌صورت پرحجم و در مقاطعی نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ جوی نیز شاهد بارش خفیف و مه‌آلودگی و کاهش دید در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان مازندران هستیم، افزود: باتوجه به شرایط جوی تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است؛ چرا که احتمال ریزش و رانش در محورهای استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر از روز گذشته در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح یک‌شنبه ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مردادماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی  با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: براساس برنامه قرار بود  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال ممنوع شود و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران ـشمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت با تاخیر اجرا خواهد شد و درصورت همین شرایط ترافیکی احتمال لغو این محدودیت وجود دارد.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه امسال تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.