پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تذکر یوسف نژاد به رییس جمهور به عدم گازرسانی به منطقه دودانگه و چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی، انتظار است در ارتباط با مطالبات بحق فرهنگیان، بازنشستگان و معلمان خارجی از کشور توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه اقدام شود.

وی افزود: جذب ۷ هزار نفر از کادر قوه قضائیه که سال‌های سال آزمون داده و بلاتکلیف هستند، ضروری است، لذا برای تعیین تکلیف آنها منتظر اقدام دولت هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس همچنین با تذکر به رئیس جمهور در مورد وضعیت کارگزاران مخابرات، تاکید کرد: متأسفانه این افراد بلاتکلیف هستند به همین جهت باید هر چه سریع‌تر در زمینه حق مسلم آنها که جذب و استخدام است، اقدام شود.

یوسف نژاد با انتقاد از عدم گازرسانی به منطقه دودانگه و چهاردانگه در شهرستان ساری، گفت: انتظار است دولت و وزارت نفت اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

وی همچنین از وزیر اقتصاد و دولت خواست تا برای حفظ اشتغال در دو کارخانه چوب و کاغذ و نکاچوب اقدامات لازم را به عمل آورد، همچنین در خصوص وضعیت نابسامان جاده گهرباران در شهرستان میاندرود، تذکر داد و گفت: متأسفانه هر هفته در این جاده شاهد کشته شدن عزیزانمان هستیم، ضمن آنکه تعریض جاده ساری به لاری نیز به کشتارگاه مردم تبدیل شده است به همین جهت انتظار اقدام سریع در جهت رفع مشکلات این جاده‌ها را داریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: از رئیس جمهور جلوگیری از فعالیت دلالان برنج و کاغذ و دیگر محصولات باغی و زراعی را درخواست دارم تا پولی که باعث فروش محصولات به دست می‌آید به جیب کشاورزان برود.

یوسف نژاد همچنین در خصوص جبران هر چه سریع‌تر خسارت ناشی از سیل به مردم استان مازندران تذکر داد و گفت: از دولت انتظار داریم با مردم گفتگو کند، مسائل مهم را با آنها در میان گذاشته و مردم را محرم بدانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.