پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تدوین بودجه برای مازندران باید با دید جمعیتی 20 میلیون نفری باشد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کمال علیپور شنبه‌شب در جلسه با جمعی از مردم استان با بیان اینکه فصل بودجه را در پیش داریم و در این بخش باید برای مازندرانی که  ۲۰ میلیون جمعیت خدمت می‌دهد بودجه برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته اتفاقات خوبی افتاده است، در چند ماه اخیر این مجلس دو تفاهم‌نامه بزرگ امضا کرده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولین تفاهم‌نامه بحث حذف روادید با کشورهای حاشیه دریای خزر بود مصوب شد که امیدواریم عملی شود  تا حمل کالا و صادرات و مسافر را بدون روادید داشته باشیم تا در بخش اقتصادی تحول ایجاد شود.

این مسؤول تاکید کرد: کار مهمی دیگری که در این زمینه انجام شد تسهیل در صدور مجوز و حذف قوانین دست‌و پا گیر در حوزه سرمایه‌گذاری بوده است.

علیپور تاکید کرد: متاسفانه در کشور افرادی داشتیم  که ۵ هزار واحد مسکونی و دیگری ۱۷ هزار واحد خانه داشتند که  این افراد مسکن را از حالت مصرفی مسکن به سودآوری تبدیل کردند،که اخیرا در این خصوص برنامه‌هایی تدارک دیده شد.

 آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همدلی و همسویی در بین مومنان بسیار اثرگذار است، به‌خصوص اگر در میان نمایندگان باشد، اظهار کرد: شاید در هیچ دوره‌ای در استان مازندران این همدلی که در بین نمایندگان وجود دارد، نداشت که باید از این ظرفیت به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.

وی افزود: در اربعین شهادت امام حسین (ع) قرار داریم و شهادت ایشان پیام بزرگی برای تاریخ دارد، نشان‌دهنده این است که چقدر اوضاع فرهنگی بعد از ۵۰ سال از رحلت پیامبر اکرم (ص) دچار تغییر شده بود که امام حسین (ع) برای اینکه مردم حقایق را درک کنند، چاره‌ای جز فدای خویش نداشتند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: موفقیت مجلس زمانی معین می‌شود مجری پا به کاری داشته باشد و اگر در اجرا مشکل داشته باشیم نمی‌توانیم موفق باشیم قوانین خوب مهم است اما اجرا مهم‌تر است که در این بخش هماهنگی بین قوا رمز توسعه کشور است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.