پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم بارش‌ برف و باران تا فردا در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: عصر روز گذشته بارش‌ها در آسمان مازندران شروع شد که شاهد بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان همراه با کاهش دما و وزش باد در استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش باران از رامسر 68، گالش‌محله رامسر 64، خشکه‌داران تنکابن 55، نوشهر 36 و بیشترین برف از دنا علیای چالوس با ارتفاع 12 و سیاه‌بیشه با پنج سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین سرعت وزش با از گلوگاه با 58، بابلسر 54 و آمل با 43 کیلومتر بر ساعت بوده است.

اسدی با بیان اینکه بارش باران و بارش برف در ارتفاعات تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد، تصریح کرد: عصر فردا به‌تدریج از میزان ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هرچند جو نسبتا پایدار است اما سامانه بارشی که از غرب وارد کشور شده موجب می‌شود روز پنج‌شنبه ارتفاعات غربی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین روز جمعه نیز بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب و ارتفاعات استان خواهیم داشت.

اسدی با تاکید بر اینکه هرچند امروز کاهش دما اتفاق افتاد اما روند کاهش دما کماکان فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد:باتوجه به شرایط کاهش دما شالی‌کاران تمهیدات لازم را در ارتباط با خزانه برنج بیندیشند.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

 /86034/ع/ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.