پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم بارش‌ها و خنکی هوا تا روز سه‌شنبه در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی شد با شکل‌گیری جریانات شمالی و همراهی آن با سامانه ناپایدار، شاهد بارندگی در آسمان مازندران بودیم به طوری‌که بیشترین بارش از نوشهر با ۳۹، سفیداّب رامسر ۲۷، امل ۲۳، خشرودپی بابل ۱۷، بورخیل سوادکوه ۱۶ و خشکه‌داران تنکابن و اسکومحله امل ۱۵ میلی‌متر گزارش شد.

وی با اشاره به خنک شدن هوای مازندران، افزود: باتوجه به استقرارجریانات خنک و مرطوب شمالی و همراهی آن با امواج تراز میانی انتظار داریم تا روز سه‌شنبه شاهد بارندگی، وزش باد و احتمال رعدو برق و ادامه روند خنک شدن هوا باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: باتوجه به اینکه گاهی بارش‌ها رگباری است احتمال آب‌گرفتگی معابر برخی از مناطق سطح استان وجود دارد.

اسدی یادآور شد: همچنین طی این مدت ارتفاعات  استان گاها مه‌الود بوده و با کاهش دید و اختلال در تردد همراه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه اواخر سه‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،  از چهارشنبه تا پایان هفته جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما را در آسمان مازندران خواهیم داشت که توصیه ما به شالی‌کاران این است نسبت به برنامه‌ریزی برای برداشت شالی‌های رسیده اقدام کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران تا روز سه‌شنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.