پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به پیمانکار

مدیرشرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: شهرداری در واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به بخش خصوصی تخلف کرده است و برای راه‌اندازی دو جایگاه سی‌ان‌جی با همه مسؤولان استانی و شهرستانی مکاتبه کردیم.

0

پایگاه خبریچهاردانگه نیوز:  یکی از شعارهای جدی مسؤولان شهری جلب رضایت‌مندی مردمی است.

توقع از شهرداری‌ها به جهت استفاده از بودجه مردمی بیشتر بوده و انتظار است مدیران این حوزه حتی در مناسبت‌های مدیریتی از نقد و نظر مسؤولان هم بهره‌ ببرند و حتی روی کاغذ مسؤولان شهری در ساری قائل به استفاده از نقد و نظر مشفقانه شهروندان و فعالان رسانه‌ای هستند و این موضوع را حمیدرضا مرادی سرپرست فعلی شهرداری ساری در خبری به رسانه‌ها اعلام کرده است.

بحث تعطیلی دو جایگاه سی‌ان‌جی متعلق به شهرداری ساری در جاده فرح‌آباد و انتهای معلم که مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد کرده مورد نقدونظر در این گزارش است.

هر چند مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهر ساری به دلیل مشکلات ناشی از دستگیری اعضای شورا و شهردار سابق خود داستان مفصلی است که باید در جایگاه ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

فعالیت دو جایگاه سی‌ان‌جی متعلق به شهرداری ساری حدود ۶ ماهی است که معلق مانده، جایگاه  فرح‌آباد که به کلی تعطیل است و این موضوع را مسؤول شرکت نفت منطقه‌ای ساری در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود و جایگاه انتهای خیابان معلم ساری با ۵۰ درصد ظرفیت خویش کار می‌‎کند.

بارها و بارها خبرگزاری فارس مازندران از مشکلات مردمی در این ارتباط صحبت به میان آوردند، حتی خبرنگار فارس موضوع را در نشست خبری استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت مطرح کرد و قول پیگیری داده شد.

اما از آن زمان تاکنون و پس از تغییر و تحولات در شهرداری اقدام خاص منجر به رفع مشکل برای آغاز به کار مجدد این دو جایگاه سی‌ان‌جی انجام نشده است.

یکی از ارگان‌ها و نهادهای ناظر بر فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش و فرآوردهای نفتی است که با سبحان رجب‌پور درباره تعطیلی طولانی مدت جایگاه سی‌ان‌جی متعلق به شهرداری ساری گفت‌وگو کردیم.

وی با اعلام اینکه در ارتباط با جایگاه باید به اطلاع مردم برسانیم که شهرداری‌ها فقط زمین در اختیار شرکت نفت قرار داده و همه هزینه‌ها توسط وزارتخانه انجام شده است، گفت: شهرداری‌ها هیچ سرمایه‌گذاری جز در اختیار قرار دادن زمین اقدام دیگری انجام ندادند.

مدیر شرکت ملی پخش و فرآوردهای نفتی منطقه ساری، ادامه داد: شهرداری‌ها در نگهداشت جایگاه‌ها دقت لازم را نداشته و این سرمایه را در اختیار پیمانکار قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها در زمینه واگذاری جایگاه سی‌ان‌جی به پیمانکار تخلف کرده و برای نگهداشت باید پیمانکار مناسبی می‌گرفت شاید هزاران نامه نوشتیم و همه مسؤولان استانداری و فرمانداری، دادستانی و شورای شهر را در درگیر کردیم که اقدام خاصی انجام نشده است.

رجب‌پور ادامه داد: نیازی نیست که شهرداری از جیب خودش برای جایگاه هزینه کند از محل همان درآمد می‌تواند نسبت به مدیریت جایگاه سوخت اقدام کند اما به دلیل مشکلاتی که در اداره شهرداری ساری به وجود آمده مدت زیادی جایگاه جاده خزرآباد و فاز دوم جایگاه انتهای معلم هم غیرفعال است و مسؤولان استانی و شهرستانی در این زمینه باید تصمیم‌گیری کنند.

آیا مرادی سرپرست شهرداری ساری که اعلام کرد  علاقمند به شنیدن صدای مردم و رسانه‌ها هستم نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد یا اینکه ترجیح می‌دهد یا سکوت اختیار می‌کند؟

اگرچه ممکن است سرپرست شهردار ساری اعلام کند که همه اتفاقات مربوط به جایگاه سی‌ان‌جی مربوط به عملکرد مدیران قبلی است اما راه‌اندازی مجدد این جایگاه سی‌ان‌جی جز شعارهای مردم مدارانه‌ای است که مرادی در رسانه منتسب به شهرداری ساری آن را به اطلاع مردم رسانده است.

فیلم آرشیوی و مربوط به ایام تابستان است.
منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.