پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخریب 14 ویلای لوکس در آمل/ آزادسازی اراضی کشاورزی + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در حاشیه تخریب واحدهای غیرمجاز در آمل با بیان اینکه مقابله بدون ملاحظه با تغییر کاربری‌های غیرمجاز از مطالبات جدی رئیس قوه قضاییه است، اظهار کرد: اجرای حکم تخریب وقلع و قمع همواره با حواشی زیاد و مقاومت افراد رو به رو است اما باید تاکید کنیم هر گونه سهل‌انگاری و اطاله در اجرای حکم پذیرفتنی نیست.

 

وی با اشاره به اقدام‌های ضربتی و جدی دستگاه قضایی استان به‌ویژه دادستانی آمل خاطرنشان کرد: ویلاهای ساخته شده با حکم دادگاه و پیگیری دادستانی تخریب و آزادسازی شد، این اقدامات علاوه بر حفاظت از عرصه‌های باغی و کشاورزی، با هدف کاهش تخلفات در این زمینه صورت گرفته است.

 

اکبری با بیان این که دستگاه قضایی استان هیچگونه تبعیضی بین دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی برای آزادسازی اراضی زراعی وباغی قائل نیست اضافه کرد: تخریب ۱۴ ویلای لوکس به مساحت ۳ هزار متر مربع در اجرای ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات انجام واراضی به وضع سابق بازگردانده شد.

رئیس دادگستری مازندران افزود: شاهد هستیم که در شهرهای مختلف استان به دلیل نبود نظارت دقیق، ساخت و سازهای غیرمجاز به شکل گسترده و سازماندهی شده ادامه دارد در اینجا هشدار می‌دهم مسوولان مرتبط ضمن رعایت موازین قانونی، برخورد و مقابله جدی با تغییر کاربری‌ها را در دستور کار قرار دهند.

 

این مسؤول با بیان اینکه برخورد با زمین‌خواران تغییر کاربری‌های غیر مجاز به‌طور جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان است، اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه اقدام مشکوک در زمینه ساخت و ساز بنا یا دیوارکشی در اراضی ملی و زراعی مراتب را گزارش دهند.

 /۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.