پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخریب جاده رانکوه در رامسر/ محورهای ارتباطی شهرستان باز است

0

فرماندار رامسر از تخریب و شسته شدن راه‌های ارتباطی رامسر و محور رانکوه در این شهرستان خبر داد.

محمد آزاد در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه باران شدید از شب گذشته شروع شده و در بالادست و مناطق جنگلی میزان بارش بیشتر بوده است، اظهار کرد: بارندگی شدید طی ۲۴ ساعته گذشته باعث طغیانی شدن رودخانه‌ها در رامسر شده است.

وی با اشاره به اینکه پرآب و سیلابی شدن رودخانه‌ها از بارش شدید شروع شد، تصریح کرد: بارش شدید خساراتی را به برخی از جاده‌ها بویژه محور رانکوه این شهرستان بوجود آورد.

فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: سیلاب رودخانه‌ها در روستاها و شهر در این شهرستان باعث شسته شدن راه‌های ارتباطی منطقه و در نتیجه بروز خسارات زیادی به مردم شده است.

آزاد با بیان اینکه برآورد خسارات بارش تا صبح فردا اعلام می‌شود، گفت: خسارات زیادی در حوزه شهری و روستایی به زیرساخت‌های جاده‌ای،خود جاده‌ها، پل‌ها و دیواره‌های حفاظتی وارد شد.

وی با تاکید بر اینکه محورهای ارتباطی اصلی و فرعی شهرستان رامسر باز است و تردد انجام می‌شود، یادآور شد: فقط در محور رانکوه به علت کنده شدن جاده تردد کمی با سختی انجام شده که طی دو روز آینده اقدامات لازم انجام خواهد.

فرماندار رامسر افزود: شب گذشته همراه با بارش شدید و ادامه بارندگی امروز هیچ قطعی آب، گاز و برق تاکنون در هیچ منطقه از شهرستان نداشته‌ایم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.