پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل از خادمان طرح ۳۰ شب، ۳۰ هزار افطاری در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرسادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا ظهر شنبه در مراسم تجلیل از خادمان طرح ۳۰ شب ۳۰ هزار افطاری ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه تکریم از خادمین یک کار فرهنگی مؤثر است، گفت: در این مدت بحران کرونا شاهد حماسه‌ها بزرگی توسط دانشجویان بسیجی بودیم.

سادات کرمی با بیان اینکه ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا زیر نظر علوم پزشکی به صورت منظم در جبهه سلامت فعالیت می‌کرد، افزود: بعد از اتفاقات و نوآوری‌ها در حوزه اجتماعی، بسیج دانشجویی تصمیم گرفت طرح سی شب سی هزار افطار را شروع کند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اگر ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند کار را به بهترین وجه می‌تواند انجام داد، افزود: وفاق اجتماعی بین دستگاه‌ها شکل گرفت، مسئولان و مردم کمک کردند و این برکت الهی شامل استان مازندران شد تا کارها پیش برود.

سادات کرمی در ادامه با تصریح براینکه جلوهای مهدوی در جامعه روز به روز بیشتر می‌شود، اضافه کرد: در اربعین هم ما شاهد شکل گیری یک وفاق اجتماعی هستیم.

به گفته سادات کرمی کرونا دو اتفاق بزرگ را در دنیا رقم زده است. در غرب باعث شد یک نافرمانی مدنی، انشقاق و توهین به دست اندرکاران اتفاق بیفتد، اما در ایران وفاق اجتماعی، تواضع مردم و مسئولین و نیز برطرف کردن نیاز مردم از طرف خود مردم، شکل بگیرد.

حجت الاسلام عطاریه معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: تمام اعمال و رفتار ما در جهت دهی مسیر زندگی در دنیا و عقبی نقش اساسی دارد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره نشانه‌های ظهور تاکید کرد: در همین ایام کرونا می‌توان مشاهده کرد که ظهور منجی به عنوان یک مطالبه عمومی در جهان مطرح است.

معاون بسیج مساجد و محلات در ادامه با تصریح بر اینکه دشمن بسیار تلاش کرد تا بین مسئولین و دانشگاه فاصله بیندازد، گفت: اقدامات بسیج دانشجویی در ایام کرونا نشان داد نه تنها هیچ فاصله‌ای بین مسئولین و دانشگاه اتفاق نیفتد بلکه اقدامات دشمن هم بی اثر شد.

کد خبر 4920923
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.