پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تبدیل تهدید به فرصت در زمایش مومنانه مردم مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران کرد: تشکیل سپاه برای پاسداری انقلاب اسلامی ایران است و این نهاد انقلابی بنا دارد که احکام اسلام را در روی زمین پیاده‌سازی کند.

وی با اعلام اینکه سپاه در جبهه فرهنگی، اقتصادی، علمی ورود بسیار مناسب داشته است، تصریح کرد: دستاوردهای علمی سپاه زمینه ایجاد خشم دشمنان اسلام را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: در سال جاری که با بحران و تهدید شروع شده و حضور مومنانه مردم  و گروه‌های جهادی باعث شد که تهدید تبدیل به فرصت شده است.

وی اضافه کرد: مردم مازندران در پیشگیری و مقابله با بحران ویروس کرونا مانند بقیه کشور مشارکت بسیار مناسبی داشته در استان با همراهی خیران بیش از ۶ میلیون قطعه نیازهای بهداشتی مراکز درمانی تولید شده است و بیش از ۶ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده هم تولید شده و برای استفاده عمومی در اختیار نهادها و مردم قرار گرفته است.

بابایی اضافه کرد: حضور و مشارکت مردم در این ایام سرمایه اجتماعی مناسبی را انقلاب اسلامی ایران فراهم کرده است.

همچنین حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه
در مراسم معارفه و تکریم مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان استغفار است.

وی با اعلام اینکه کسانی که در سایه ولایت و ائمه اطهار هستند در همین دنیا در بهشت هستند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم از بهشت ولایت و اهل بیت بیرون نشویم.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز عده‌ای تلاش دارند که به سد انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: نقش سپاه در روزهای اخیر با درهم کوبیدن پایگاه آمریکایی، تولید ارسال ماهواره نور به فضا و مشارکت جانانه در مقابله با پیشگیری کرونا و رزمایش مومنانه به خوبی تبیین شده است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی اضافه کرد: باید دل‌ها را به ولی فقیه نزدیک کنیم، یک نفر نباید به خاطر برخورد ما مسؤولان از ولی فقیه رنجیده باشد، وظیفه ما بسیار سنگین است و باید خودمان را در خیلی امور هزینه و فدا کنیم تا ولی فقیه ححفظ بماند.

حجت‌الاسلام یدالله غلامی که پس از مراسم تکریم به عنوان مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران منصوب شده است، اظهار کرد: در جریان فتنه سال ۸۸ مواضعم نظر ولایت فقیه بوده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای خوبی در بدنه سپاه استان مازندران حضور دارند، تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای اعتلای نظام اسلامی در مازندران در حال انجام است و خدمات خوبی در این مجموعه انجام می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام تسخیری در مراسم معارفه‌اش به عنوان مسؤول نهاد  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اظهار کرد: طلبه‌ای بیش نیستم و انشاالله خادم خوبی برای نظام، ولایت باشم.

وی با اشاره به انتصابش در این مسؤولیت خاطر نشان کرد: از سپاه خط‌شکن کربلا سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم درست ادعا وظیفه کرده و تکالیفی که بر عهده بنده است به نحو مناسب انجام دهم.

وی ادامه داد: خط قرمز ما اسلام، انقلاب و ولایت است و هر کسی با هر جایگاهی در این زمینه ورود پیدا کند در مقابل دنیایشان ایستادگی می‌کنیم و در راه اعتلای اسلام عزیز ما مرز نمی‌شناسیم، مرز اسلام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه کره زمین بوده هر جایی که اسلام نیاز به کمک ما داشته باشد ما آماده جان فشانی برای دین اسلام هستیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام یدالله غلامی از سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تودیع و حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه  شد.

 /۸۶۰۰۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.