پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تایید شد | خداحافظی برادرانه حاج حبیب / رنگرز ورزشی سکاندار دستگاه ورزش مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | در حالی که حدود دو هفته‌ای بود، زمزمه‌ها از پایان کار حبیب حسین‌زادگان در ورزش و حضور حسن رنگرز شنیده می‌شد و خبرگزاری فارس نیز در گزارش‌های خود به این موضوع پرداخته بود، نهایتا خبر خبرگزاری فارس تایید شد و این اتفاق افتاد و حبیب حسین‌زادگان روز شنبه جایش را به حسن رنگرز می‌دهد.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که حبیب حسین‌زادگان دو سالی بود که برای ماندن در دستگاه ورزش مجبور به تمدید حضور داشت، اما این‌بار وزارت ورزش، قراردادش را تمدید نکرد تا مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران که اتفاقا برادر استاندار مازندران نیز است، از مدیرکلی دستگاه ورزش بعد از ۶ سال حضور خداحافظی کند.

حدود دو سه هفته پیش بود که استاندار مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص خبرهایی درباره اتمام ماموریت حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفته بود که : بنده  مسؤول کارگزینی نیستم که درباره اتمام ماموریت مدیران اطلاع داشته باشم. ( اینجا بخوانید )

اما حالا دیگر دستگاه ورزش استان مازندران که یکی از مهمترین ادارات کل کشور است، با داشتن ورزشکاران و قهرمانان بسیار زیاد در انتظار یک مدیرکل تمام ورزشی است.

طبق گفته مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، جلسه معارفه حسن رنگرز جوان مازندرانی از نوشهر اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، شنبه ۲۹ شهریور حدود ساعت ۱۰ تا ۱۱ در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود و حبیب حسین‌زادگان بعد از ۶ سال حضور در راس ورزش استان مازندران جایش را به رنگرز می‌دهد.

رنگرز دکترای تربیت بدنی دارد که در دوران ورزشی خود توانست به عنوان قهرمان کشتی فرنگی جهان برسد و در مسابقات پاتراس ۲۰۰۱ توانست مدال طلا را از آن خود کند، در سال ۱۳۹۲ به عنوان نائب رئیس شورای کشتی آسیا انتخاب شد.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.