پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاخت و تاز بیرحمانه ویروس جهش یافته کرونا در مازندران/ فوت ۱۳نفر

شبانه روز گذشته ۳۳۶بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل شناسایی و بستری و ۲۸۳نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته ۳۳۶بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل شناسایی و بستری و ۲۸۳نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.
هم اکنون هزار و ۶۱۹بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش این دو دانشگاه بستری و از این تعداد ۲۶۴نفر با وضعیت حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
متاسفانه شبانه روز گذشته، ۱۳خانواده مازندرانی داغدار عزیزان خود بر اثر ابتلا به این بیماری جهش یافته کروناویروس شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مرگ ۱۰بیمار کرونایی
دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به شناسایی و بستری ۲۶۷بیمار جدید و نیز ترخیص ۲۳۵نفر مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون هزار و ۲۸۶بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری ۲۱۷بیمار بدحال مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: ۲۴ساعت گذشته، ۱۰هم استانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: فوت ۳ بیمار مبتلابه کروناویروس
دکتر سیدفرزاد جلالی هم به پذیرش و بستری ۶۹بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته، در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۴۸بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: هم اکنون ۳۳۳بیمار کرونایی در مراکز درمانی بابل بستری و از این تعداد ۴۷نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.
دکتر جلالی تصریح کرد: ۳همشهری بابلی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا، جان خود را از دست دادند.
گفتنی است؛ شهرستان‌های گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، آمل، بابل، فریدونکنار، محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.