پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیمارستان 35 تختخوابی کتالم رامسر راکد مانده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، شمس الله شریعت نژاد در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از رامسر اظهار کرد: امروز در برخی از مناطق کمبود پزشک وجود دارد که امیدواریم برطرف شود.

وی خواستار راه‌اندازی دانشکده پرستاری در رامسر شد و گفت: ساختمان نیمه کاره همجوار با بیمارستان امام سجاد (ع) از سال 53 بر روی زمین مانده بود که با همت وزارت بهداشت اقدامات خوبی انجام شد و به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مازندران به ویژه در شهرستان رامسر با مشکل زمین مواجه است، افزود: با توجه به پروژه هایی که بر روی زمین مانده است باید از این سرمایه ها استفاده شود.

شریعت نژاد با بیان اینکه با تاسیس مرکز درمانی مجهز می توان به شهرهای همجوار خدمات ارائه داد، افزود: بیمارستان 35 تختخوابی کتالم به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده است که به دلیل مشکلات مالی امروز خدماتی را ارائه نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه در گذشته اورژانس بیمارستان رامسر با مشکلات فراوانی مواجه بود، تصریح کرد: در چند سال گذشته اقدامات خوبی به منظور رفع این ‌مشکلات انجام شده است که خوشبختانه پزشکان تخصصی نیز جذب شدند.

وی به خریداری دستگاه سی تی اسکن اشاره کرد و گفت:  دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رامسر از رده خارج شده و به زودی دستگاه جدید راه اندازی می شود.

آزاد به مشکلات بیمارستان کتالم اشاره کرد و خواستار رفع چالش های و مشکلات آن شد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه شرکت آرین پایاب، برای راه اندازی مرکز دیالیز اعلام آمادگی کرد، خاطرنشان کرد: جلسه ای نیز با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد و شهرداری نیز پروانه آن را ظرف چهار روز صادر کرد که امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به زودی این مرکز دیالیز در رامسر احداث شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.