پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیست‌ویکمین یادواره شهدای دودانگه در زادگاه شهیدان رضایی برگزار می شود

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه، گفت: با هم اندیشی اعضای محترم ستاد مقرر شد به منظور ماندگاری یادواره‌ها بویزه یادواره بیست و یکم در زادگاه شهیدان رضایی همایش بزرگی در سطح شهر ساری برای معرفی شهیدان رضایی از دودانگه برگزار شود که در صورت امکان محقق می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از عصر ساری، در نشست هماهنگی ستاد یادواره شهدای دودانگه که صبح امروز  در حسینیه خرم‌آباد برگزار شد، ذلیکانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) دودانگه،  گفت:  همه شهدای دودانگه بویژه برادران شهید، رضایی از افتخارات ما هستند و  امروز سربلندی دودانگه به داشتن این شهداست و به خود می‌نازیم که شهدای گرانقدری از این خطه، هدیه نظام اسلامی شدند.

 

وی برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدایی دانست که کمتر از مجاهدت شهدا نیست و افزود: گرچه دیرهنگام است اما بالاخره یادواره بیست ویکم شهدای دودانگه در زادگاه شهیدان رضایی برگزار می‌شود و  در غیاب پدر و مادر فقید این شهیدان می‌توانیم با برگزاری آن سایر اعضای خانواده این سه شهید اعم از برادران و خواهران بزرگوارشان  را خشنود سازیم و بنوعی تکریم بعمل آوریم.

 

ذلیکانی یادآور شد: الحمدالله در سال اقدام و عمل زمینه ای فراهم شد تا با برگزاری یادواره شهدا در زادگاه شهیدان رضایی ضمن قدر دانی و تکریم از خانواده این شهیدان، لاقل توانسته باشیم زحمات قریب به سه دهه رییس ستاد یادواره برادر  رزمنده و پیشکسوت پاسدار حسینعلی رضایی و مدیر کل بنیاد شهید استان برادر جانباز و بسیجی عباسعلی رضایی را قدر بنهیم.

 

حسینعلی رضایی مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های متنوع در یادواره و قبل از آن گفت: با هم اندیشی اعضای محترم ستاد مقرر شد به منظور ماندگاری یادواره‌ها بویزه یادواره بیست و یکم  در زادگاه شهیدان رضایی  همایش بزرگی در سطح شهر ساری برای معرفی شهیدان رضایی از دودانگه برگزار شود که در صورت امکان محقق می‌شود.

 

برادر سه شهید رضایی افزود: جمع‌آوری  زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، دلنوشته، خاطرات و آثار  این شهیدان و نشر آن در جامعه ، در کنار نام‌گذاری میدان مرکز بخش بنام شهیدان رضایی، نصب المان شهیدان در منطقه، نصب تلویزیون در میدان مرکز بخش برای پخش تصاویر، وصایای شهدا و موضوعات فرهنگی از جمله مقدمات برگزاری یادواره شهداست.

 

وی گفت: یادواره بیست ویکم با محوریت تکریم از خانواده شهداست و موفقیت در برگزاری یادواره مرهون وحدت و یکدلی و اقدام و عمل خالصانه همکاران  و مردم مومن، ولایی و دلداه به فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 

photo_2016-04-25_20-04-52 photo_2016-04-25_20-04-59

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.