جمع آوري و طرد 520 تبعه غيرمجاز در شهرستان ساري
سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري از جمع آوري و طرد 520 تبعه غيرمجاز در سطح آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبداله حسن زاده” با اعلام اين خبر، بيان داشت: در راستاي اجراي طرح جمع آوري و طرد اتباع غير مجاز در سطح شهرستان ساري، ماموران پليس امنيت عمومي با همکاري کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند، 520 تبعه غير مجاز را شناسايي و با هماهنگي قضائي در مخفيگاهشان جمع آوري و براي طرد از کشور اعزام کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري با بيان اينکه اين افراد به صورت غير مجاز وارد شهرستان شده بودند، تصريح کرد: از همشهريان عزيز درخواست داريم از بکارگيري اتباع غيرمجاز در هرگونه مشاغل بطور جد خودداري کنند و در صورت مشاهده با افراد متخلف برابر قانون رفتار خواهد شد.
سرهنگ حسن زاده با بيان اينکه برابر قانون بکارگيري اتباع غيرمجاز جرم تلقي مي شود، افزود: جريمه بکارگيري اتباع غيرمجاز معادل پنج برابر حداقل دستمزد روزانه بابت هر روز اشتغال غيرمجاز هر کارگر خارجي است.
اوقات شرعی کیاسر












