پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به کوچکترین همیار اورژانس کشور معروف شده است

0

آوا غلامی دختر ۱۱ ساله اهل شهرستان محمودآباد مازندران است که با تشویق و هماهنگی مربی کانون والیبال خود خانم فلاحیان به همراه هم‌تیمی‌های والیبالیست جمعه‌های تابستان ۹۸ را در کلاس‌های اورژانس شهرستان شرکت کرده است.

او با گذراندن ۵۰ ساعت دوره کمک‌های اولیه به‌صورت تئوری و عملی و پس از موفقیت در آزمون عضو همیار اورژانس محمودآباد شد.

آوا تنها به گذراندن دوره‌ها اکتفا نکرده و با تشویق خانواده، مربی و رییس اورژانس شهرستان با توجه به توانایی‌های خود برای آموزش بیشتر آماده شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، این دختر ۱۱ ساله در همایش روز اورژانس در سالن همایش‌های رازی تهران توانایی خود را در کار عملی در شرایط اورژانسی و احیاء روی مولاژ به نحو عالی در حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت، رییس سازمان اورژانس کشور و معاونین، رییس مدیریت بحران کشور و دیگر مهمانان این مراسم انجام داد.

او با کسب بهترین رتبه و ارائه بهترین عملکرد عنوان کوچکترین همیار اورژانس کشور را کسب و در حال حاضر در محمودآباد فعالیت می‌کند و آرزوی او موفقیت و ادامه تحصیل در سازمان اورژانس است.

آوا غلامی می گوید: رسیدن به این عنوان حاصل تلاش خودم و اعتماد به مربیانم بوده است و از خانواده‌ام برای حضور همیشگی در کنارم تشکر می‌کنم.

او گفت: در دوره تحصیل، رشته مرتبط را ادامه داده و این روزها نیز با پشتکار به یادگیری‌هایم ادامه می دهم، خواستن توانستن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.