پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به کارگیری ۷۰۰۰ نیرو در انتخابات حوزه انتخابیه ساری

فرماندار ساری گفت: ۷۰۰۰ نیرو برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ساری به کارگیری می‌شوند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، احمد حسین زادگان در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۵۲۲ شعبه با ۱۰۴۴ صندوق رأی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورد، ۲۳۴ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار در مجموع ۲۴۰ شعبه در شهر ساری است.

 

وی افزود: ۵۶ شعبه ثابت و ۴۵شعبه سیار در مجموع ۱۰۱شعبه در بخش مرکزی و ۱۲۶ شعبه ثابت و سیار و شهری در بخش‌های کلیجانرستاق، رودپی شمالی و جنوبی، بخش چهاردانگه و دودانگه درنظر گرفته شده است.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رأی در میاندرود ۵۵ شعبه است، گفت: در بخش سورک ۳۷ شعبه و بخش گهرباران ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است.

 

این مسئول تصریح کرد: ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور است و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رأی درنظر گرفتیم.

 

حسین‌زادگان ادامه داد: ظرفیت اعضای اجرایی و نظارتی صندوق‌ها نیز به خاطر برگزاری همزمان دو انتخابات، به ۱۳ تا ۱۵ می‌رسد و از این رو بیش از۷۰۰۰ نفر در این دور از انتخابات همکاری می‌کنند.

 

وی افزود: به تعداد صندوق‌ها، نماینده فرماندار و بازرس در محل صندوق‌ها به عنوان بازرس وزارت کشور، عضو شعب (کاربر)، محافظان و راننده حضور دارد و کاندیداها نیز نمایندگانی را برای نظارت بر عمکرد مجریان در کنار صندوق‌ها می‌توانند داشته باشند.

 

حسین زادگان امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: حرکت بر اساس قانون، محور اصلی فعالیت‌های مجریان انتخابات در حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

 

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساری و میاندرود تصریح کرد: تک تک آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب افزایش مشارکت و حضور پررنگ اقشار مختلف مردم است.

 

فرماندار مرکز استان با تاکید براینکه نظام به برکت خون هزاران شهید و با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و حضور همه اقشار ملت قدرتمند در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مردم ایفا کننده تعیین سرنوشت کشور هستند .

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان ساری تدابیر لازم در برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است.

 

وی اظهار کرد: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رأی را دارند در کمال صداقت و صحت تلاش می کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، با نشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.