پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به زودی در منطقه پشتکوه چهاردانگه شاهد تحول اقتصادی خوبی در زمینه اشتغال خواهیم بود

فرمانده سپاه شهرستان ساری به نقش بی نظیر مردم شهید پرور بخش چهاردانگه در طول دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد و گفت: این همه مشکلات زیبنده این مردم فهیم و ولایی نیست ، با پیگیری و تلاشهای صورت گرفته توسط سپاه پاسداران بودجه خوبی به بخش چهاردانگه تخصیص پیدا کرد،ان شاا. .به زودی در منطقه پشتکوه شاهد تحول اقتصادی خوبی خصوصا در زمینه اشتغال خواهیم بود.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ علی خادم  فرمانده سپاه شهرستان ساری، روز گدشته سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵  از بخش چهاردانگه بازدید و همچنین با حجت الاسلام تیموری امام جمعه و مسئولین بخش چهاردانگه دیدار کرد.

 

photo_2016-12-27_08-28-25

 

وی  در جمع مسئولین بخش، بصیرت را در پیروی از ولایت مطلقه فقیه دانستند و گفت: بعد از پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی ۵ جنگ مهم تا کنون در عرصه های مختلف به کشور ما تحمیل نمودند،جنگ اول جنگ تحمیلی عراق علیه ایرن که هشت سال به طول کشید و تمام ابرقدرت های جهان و ایادی آنها در منطقه حامی صدام بودند تا نهال نوپای جمهوری اسلامی را ریشه کن نمایند.جنگ دوم،جنگ فرهنگی که فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را مورد تهاجم قراردادند،جنگ سوم جنگ اعتقادی که به اشکال مختلف خواستند اعتقادات پاک مدهبی را در جوانان از بین ببرند. جنگ چهارم جنگ اقتصادی، که با تحریم های ظالمانه خود را بر مردم ایران تحمیل نمودند تا شاید از این طریق مردم دست از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی بردارند. اما مردم هیچگاه از این همه فشار در راه اعتلای کشور اسلامی ایران خسته نشدند.

 

 سرهنگ خادم افزود، در جنگ پنجم  اکنون در عرصه انحراف دادن به خط امام و رهبری وارد عمل شدند،تا آنجا که امام رضوان ا. تعالی علیه را  تحریف کردند و خط امام و انقلاب را مخالف شعار مرگ برآمریکا می دانند.

 

 فرمانده سپاه شهرستان ساری به نقش بی نظیر مردم شهید پرور بخش چهاردانگه در طول دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد و گفت: این همه مشکلات زیبنده این مردم فهیم و ولایی نیست ،  با پیگیری و تلاشهای صورت گرفته توسط سپاه  پاسداران بودجه خوبی به بخش چهاردانگه تخصیص پیدا کرد،ان شاا. .به زودی در منطقه پشتکوه شاهد تحول اقتصادی خوبی خصوصا در زمینه اشتغال خواهیم بود.

 

وی در در پایان اظهاراتش از همکاری همه ادارات و مسئولین و نهادها  مستقر در بخش با بسیج بخش چهاردانگه تشکر نمودند.

 

سرهنگ پاسدار علی خادم فرمانده سپاه شهرستان ساری اهل روستای وری بخش چهاردانگه می باشد.

2 نظرات
  1. موسی وسگر کیاسری می گوید

    درود بر خادم مردی از جنس مردمان چهاردانگه وفرزند چهاردانگه است بزودی تحولی عظیم در سطح سپاه انقلابی وخدمات قابل لمسی در چهاردانگه شاهدیم امیدواریم موفق باشند سرهنگ خوبیها

  2. سیاوش می گوید

    یکی از کارهای قابل لمس پیگیری وضعیت شهرک صنعتی کیاسر است. که باعث می شود جوانان زیادی در یک مجموعه تولیدی مشغول شوند و راندمان بالایی دارد. باید بنگاههای زود بازده رو فعال کرد. هم چنین به جوانان وام بدهند تا کسب و کاری را برای خود در منطقه دست و پا کنند. انشااله ورودشون به مانند سرمایه گذار نباشه بلکه با وام دادن با بهره کم دست جوانان منطقه را بگیرند. شهرک صنعتی کیاسر راه نجات چهاردانگه از معضل بی کاری و عدم مهاجرت جوانان به سمنان و دیگر شهر ها می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.