پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به بهانه هنجار شکنی زبیر زمان نسبت به ساحت مقدس ولایت

0

پایگاه خبری چهاردانگهخ نیوز: طبق آموزه های اسلامی یکی از مهمترین دعاهایی که انسان باید بکند عاقبت به خیری است همانگونه که امام سجاد علیه السلام در دعای مکارم از خداوند می خواهند او را به راه حق هدایت کند: «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ مَتِّعْنِی بِهُدًی صَالِحٍ لَا أَسْتَبْدِلُ بِهِ، وَ طَرِیقَه حَقٍّ لَا أَزِیغُ عَنْهَا» (صحیفه سجادیه/ دعای ۲۰)
عاقبت به خیری آنقدر با اهمیت است که یکی از درخواست ها و دعاهای اولیای خدا، مسلمان مردن است. همان گونه که حضرت یوسف علیه السلام از خداوند می خواهد که مسلمان بمیرد: «تَوَفَّنِی  مُسْلِماً» (یوسف/ ۱۰۱)
خدایا مرا مسلمان بمیران.انسانی که تا لحظه آخر عمر خود دینش را حفظ  و از ولی خدا اطاعت کند عاقبت به خیر خواهد شد. همانگونه که حضرت ابراهیم و یعقوب به فرزندان خود سفارش می  کنند که «فَلا تَمُوتُنَّ إِلَّا وَ أَنْتُمْ مُسْلِمُونَ» نمیرید مگر اینکه مسلمان یعنی تسلیم پروردگار باشید. (بقره، ۱۳۲).
چندی پیش درفضای مجازی ویدئویی از یکی از خطیبان نام آشنا دیدم خیلی قبولش داشتم ولی چیزی که من را متعجب کرد فضایی که داشت سخنرانی می کرد. در یک تالاری که میزهای غذاخوری چیده شده بود ، هیچ کدام از مستمعین، شخص سخنران و گفته هایش برای آنها اهمیت نداشت و فقط منتظر شام بودندو ایشان انگاری برای خود سخن می گفت . همونکه وقتی سخن می گفت صدها نفر علاقمند مودبانه وسراپا گوش به سخنانش بودند. همین بزرگوار چند سال قبل کلیپی از ایشان منتشر شد که از دفتر رهبری با من تماس گرفتن برای سخنرانی و من گفتم فلان جا قول دادم و قول من مهمتر ازسخنرانی در بیت رهبری است و سعی نمود شجاعت و بی پروایی خودرا در بی اهیمت داشتن بیت رهبری نشان دهد.اگرچه می توانست به قولش عمل کند و نیاز به گفتن در یک جمع عمومی نبود.وقتی ویدئوی جدید از ایشان را دیدم عمیقا به فکر فرو رفتم . تقابل با ولایت یعنی اینکه عاقبت بخیرنمی شوید. حال زبیرزمان هتاکانه به ساحت ولایت تاخت و تاز کرد تا دشمنان قسم خورده را از خود خشنود سازد. شماهم عاقبت بخیر نمی شوید. آقای امجد.
کلام پایانی
یکی از درس های عاشورا لزوم استقامت در دین و حرکت کردن در مسیرحق تا لحظه آخر می باشد و باید در مجالس ابی عبدالله علیه السلام از خداوند و اهل بیت بخواهیم تا در مسیر حق ثابت قدم بمانیم و عاقبت به خیربشویم، همانگونه که خداوند می فرماید: «إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَهُ ..» کسانی که گفتند خدای ما پروردگار ما خداست  و در این عقیده پایدار بودند فرشتگان بر آنان نازل می  شوند. (فصلت/ ۳۰)
مجتبی الندانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.