پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی سیاوشکلا به بالاده

0

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری از آغاز عملیات زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی سیاوش کلا به بالا ده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید سامان باقری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری اظهار کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی استراتژیک سیاوش کلا به بالاده از جمله مهمترین دغدغه‌های اهالی روستا‌های بخش چهار دانگه ساری دهستان نرماپ دروسر بوده که به طول حدود۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۱۸۰ میلیارد ریال در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بهسازی و آسفالت راه استراتژیک سیاوش کلا-بالاده به عنوان راه مهم منطقه چهاردانگه محور لالا، سیاوش کلا، بالاده و واوسر علاوه بر دسترسی این روستا‌ها به پشت کوه را فراهم می‌کند، بلکه این مسیر یک راه پدافندی به استان سمنان هم محسوب می‌شود.

باقری در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.