پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهسازی راه روستایی چهاردانگه بدون وقفه

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه باز شدن گره کور بازسازی جاده کیاسر به سمنان و بهسازی و آسفالت این محور، از نتایج سفر استاندار مازندران به چهاردانگه در پاییز سال گذشته است. ‎

بهسازی و آسفالت راه روستایی استراتژیک سیاوش کلا به بالا ده از جمله مهمترین دغدغه‌های اهالی روستا بوده که با دستور استاندار بهسازی این راه بر مدار اجرایی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درخصوص نتایج این سفر گفت: با تاکید استاندار مازندران، بهسازی و آسفالت راه استراتژیک سیاوش کلاه بالاده به عنوان راه مهم منطقه چهاردانگه محور لالا، سیاوشکلا، بالاده و واوسر علاوه بر دسترسی این روستا‌ها به پشت کوه را فراهم می‌کند، بلکه این مسیر یک راه پدافندی به استان سمنان هم محسوب می‌شود.

حسن جهانیان، افزود: تاکنون بهسازی و آسفالت چهار هزار و ۳۰۰ متر از طول مسیر این جاده به پایان رسیده است.

او ادامه داد: برای بهسازی و آسفالت هشت کیلومتر دیگر این مسیر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که تا یک ماه آینده با اتمام فرآیند انتخاب پیمانکار کار آغاز خواهد شد.

جهانیان گفت: ۱۲ کیلومتر باقیمانده این مسیر در جلسه قرارگاه رفع محرومیت زدایی که با حضور استاندار مازندران تشکیل شد در مسیر اجرایی قرار می‌گیرد.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    استاندار مازندران پارسال در یادواره شهدای چهاردانگه در روستای تیله بن قول داده بود که تا یادواره شهدای امسال که در مرداد ماه در بالاده برگزار میشه، جاده ایلال تا بالاده و در ادامه تا دوراهی فولادمحله به طول ۲۵ کیلومتر آسفالت میشه. به نظرتان با ۱۰ میلیارد تومان میشه جاده‌ای کوهستانی که حتی زیرسازی نداره را یک و نیم ماهه آسفالت کرد؟ شاید با روکش آسفالت بشه این قول استاندار را عملی مرد و یک سال نشده آسفالتش از بین بره. قول دادن مسئولین، شهامت میخواد و عمل نکردن به قول هم شجاعت میخواد. خدا رو شکر مسئولین ما هر دو را با هم دارن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.