پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از پروژه های شهری در ساری

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی شهردار ساری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار به شمار می‌رود، اظهار داشت: مفتخر هستیم خدمتی به همشهریان خود انجام داده باشم و در این راه هیچ منتی نیست.

وی افزود: با شیوع کرونا بسیاری از شهرداری‌ها دچار افت درآمد شدند که ساری نیز از این مسئله مستثنی نبوده است اما به لطف خدا و همکاری همراهان، امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در شهر هستیم.

وی ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات کنونی درپی نداشتن درآمد پایدار است.

رجبی یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری‌ها را سازمان آتش نشانی برشمرد و گفت: امروز با خرید ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات روز دنیا، نسبت به تجهیز این سازمان اقدام شده است.

شهردار ساری به احداث کارخانه زباله سوز اشاره و اضافه کرد و گفت: ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است و با تکمیل آن مشکلات می‌شود.

وی پروژه بزرگ کابلی را از دیگر طرح‌های شهرداری ساری بیان کرد و گفت: این طرح نقش بزرگی در کاهش ترافیک دارد و فاز دوم ملل ساری را به قطب مهم گردشگری تبدیل خواهد کرد و این پروژه می‌تواند بسیاری از مشکلات استان و ساری را حل کند.

رجبی یادآور شد: فاز سوم پروژه شهر آشوب تا چندماه آینده بهره برداری می‌شود و از طرح‌های خوب سازمان عمران به شمار می‌رود.

بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در ساری است. رونمایی و بهره برداری از ۲۲ دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، تجهیز و خرید ادوات آتش نشانی، توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین از دیگر طرح‌ها است.

کد خبر 4930325
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.