پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره برداری از دومین نیروگاه زباله سوز مازندران، بهار سال آینده

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی شهرستان ساری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می رود با اعتبارات مناسبی که به این طرح اختصاص داده شده این نیروگاه بهار سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
حسین رجب صلاحی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه پارسال ۱۱۰ و امسال ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل نیروگاه‌های زباله سوز در مازندران اعتبار اختصاص داده است، افزود: با تصویب دولت از محل تبصره ۱۹ مبلغ ۶۰ میلیارد تومان دیگر نیز، برای تسریع و تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری اختصاص یافت.
به گفته معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روزانه ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می شود که ۳ هزار تن آن سهم مازندران است.
رجب صلاحی تصریح کرد: با آغاز به کار نیروگاه ۲۰۰ تنی نوشهر از سه هفته پیش، تکمیل نیروگاه ۴۵۰ تنی ساری و ساخت نیروگاه ۵۵۰ تنی زباله سوز آمل قریب به پنجاه درصد زباله‌های تولید‌ی مازندران مدیریت می‌شود.
یاد آور می شود، نخستین نیروگاه زباله سوز مازندران در نوشهر ۲۷ آذرماه به صورت ویدئوکنفرانسی توسط حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد و در مدار تولید قرار گرفت.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.