پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از یک طرح برق‌رسانی در تنکابن

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان های مازندران و گلستان در آیین بهره برداری از ایستگاه فوق توزیع ۲ و خط تغذیه کننده شهرستان تنکابن گفت : در سال های اخیر پیک مصرف برق در استان مازندران تا ۴ برابر متوسط کشوری افزایش یافته که به تناسب این رشد ناچار هستیم شبکه های جدیدی ایجاد نماییم تا دچار خاموشی نشویم.

حسین افضلی با بیان اینکه امسال میزان خاموشی ها به نسبت سال گذشته بسیار کاهش یافته است، افزود : در هفته دولت در استان های مازندران و گلستان مجموعا ۳۰ پروژه را آماده افتتاح کردیم که بالغ بر ۹۲۰ میلیارد تومان برای انها هزینه شده است.

وی اظهار داشت : برای استان گلستان ۸ پروژه خط پست داشتیم که برای راه اندازی انها ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان های مازندران و گلستان ، در مازندران نیز ۲۲ پروژه است که از این تعداد پنج پروژه نیروگاهی مقیاس کوچک با مشارکت بخش خصوصی بود که ۴۸۱ میلیارد تومان هزینه شد.

افضلی با بیان اینکه برای پروژه های انتقال و فوق توزیع استان نیز مبلغ ۳۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است ، خاطرنشان کرد : غرب مازندران همیشه از نوسانات برق رنج می برد  که با برنامه ریزی های صورت گرفته خط رویان تا چابکسر به طول ۳۶۰ کیلومتر اصلاح و بازسازی شد تا در مواقع طوفانی و بادهای شدید دچار خاموشی نشود.

مدیر شرکت توزیع برق منطقه ای استان های مازندران و گلستان یادآور شد: برای این پروژه ۴۰ میلیارد تومان بخش خصوصی آورده داشته و ۲۵ میلیارد تومان نیز از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

/۱۶۰۲/۷۶۱۳/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.