پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای اروست بزودی 

0

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری پس از وقفه طولانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن جهانیان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل اروست که سالیان سال راکد بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او ضمن بازدید از روند ساخت پل نیمه کاره دسترسی روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری افزود: عزم راسخ راهداران مازندران برای بهره برداری از این پل ستودنی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: پل نیمه کاره دسترسی روستای تاریخی اروست مالخواست بخش چهاردانگه ساری که از آن به عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری یاد می‌شود، در بازدید سال گذشته استاندار در سالروز سفر تاریخی و از قبل اعلام نشده مقام معظم رهبری به روستای مذکور (۲۴ مهرماه) مورد تاکید قرار گرفته و پروژه از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار شد.

جهانیان با اشاره به اینکه ساخت عرشه پل نیمه کاره روستای مذکور از جمله مصوبات سفر استاندار به این بخش است، افزود: اکنون این سازه در دست احداث و نصب است و با تکمیل نهایی، افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. ‎

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی همچون منطقه پشت‌کوه چهاردانگه (دهقان ولایت) باشد.

جهانیان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.