پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بنیاد مسکن ۱۰۰ هزار مسکن اجتماعی می‌سازد

0

محمدرضا تابش در آئین کلنگ زنی ۱۵ هزارمین واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در آمل به خبرنگاران افزود: برای هر واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی حدود ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه تسهیلات مورد نیاز از سوی دولت برای ساخت این واحدهای مسکونی تأمین شده است، گفت: طرح اقدام ملی مسکن در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که بتوانند با این تسهیلات واحد مسکونی خود را تکمیل کنند.

به گفته این مسئول، طرح اقدام ملی مسکن در کشور با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی با اولویت مسکن اولی‌ها در دست اجرا قرار گرفت و حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سال جاری در این قالب در کشور ساخته می‌شود.

تأمین ۸۰ هزار میلیارد ریال وام مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین گفت که در سال جاری ۸۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی در سطح کشور مصوب شد.

تابش افزود: با این اعتبار ۲۰۰ هزار مسکونی در روستاها ساخته می‌شود و برای هر واحد نیز در سال جاری ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

محمدرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران صبح امروز برای افتتاح نخستین واحد مسکونی سیل زدگان کشور در مازندران به این استان سفر کرد.

با حضور تابش همزمان ۶ واحد مسکونی احداثی و ۴ هزار واحد مسکونی مرمتی سیلزدگان مازنی افتتاح شد.

۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.