پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بنای ما در مقابله با پدیده شوم جنگل‌خواری اجرای عدالت است

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه قطعیت و حتمیت اجرای مجازات و احکام در پیشگیری از تصرف به جنگل بسیارتاثیرگذار است، تصریح کرد: در اجرای دستور رئیس محترم جمهور در مقابله با جنگل خواری با احدی تعارف نخواهیم داشت. ‎

0

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در اولین جلسه قرارگاه مقابله با جنگل خواری و کوه خواری شهرستان ساری، با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور در سفر اخیر به استان مازندران، گفت: ضروری است که در چارچوبی علمی، کاستی ها و مشکلات قوانین و مقررات جنگل بررسی شود تا با دریافت راهکار، اوامر در این قرارگاه به اجرا ختم شود.

وی متجاوزان به حریم جنگل را، صاحبان قدرت دانست و گفت: بازدارنده نبودن، سبک بودن و متناسب نبودن مجازات‌ها اجازه واگذاری بی ضابطه و ساخت وسازهای غیرقانونی در جنگل ها را آسان می کند، اما بنای ما در مقابله با این پدیده شوم اجرای عدالت است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه قطعیت و حتمیت اجرای مجازات و احکام در پیشگیری از تصرف به جنگل بسیارتاثیرگذار است، تصریح کرد: در اجرای دستور رئیس محترم جمهور در مقابله با جنگل خواری با احدی تعارف نخواهیم داشت.

گفتنی است پس از این جلسه نوبخت فرماندار مرکز استان با همراهی مدیران ادرات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان از اراضی جنگلی منطقه سکوتپه و سنگتراشان بازدید میدانی بعمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.