پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته تسهیلات به خبرنگاران مازندران پرداخت می شود

0

سینا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه قصد داریم برای خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه‌های مازندران بسته‌های تسهیلات در نظر بگیریم، اظهار داشت: خبرنگاران و مدیران مسئول که شرایط لازم را دارند تا روز ۱۳ مرداد ماه درخواست مکتوب خود را به نمایندگان و رابطین خانه مطبوعات در شهرها و مرکز استان تحویل دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران، افزود: خبرنگارانی که در رسانه‌های استان فعالیت می‌کنند می‌توانند درخواست مکتوب خود را به همراه معرفی نامه معتبر برای اخذ تسهیلات از ۵ میلیون تومان الی ۲۰ میلیون تومان به خانه مطبوعات تحویل دهند.

وی تصریح کرد: مدیران مسئول رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب استان که اسنادی در خصوص دایر بودن دفاتر رسانه دارند نیز می‌توانند درخواست خود را به همراه پروانه انتشار یا سرپرستی، به خانه مطبوعات استان ارائه دهند و از ۲۰ میلیون الی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات، گفت: خبرنگاران و مدیران مسئول تا پایان ساعت اداری روز ۱۳ مردادماه سال جاری فرصت دارند مدارک لازم را به نمایندگان شهرستان‌های خانه مطبوعات ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد و عضویت در خانه مطبوعات شرط اصلی معرفی است.

بیش از ۸۰۰ فعال رسانه‌ای در استان مازندران وجود دارد.

کد خبر 4983997
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.